- Startside
- Kundeservice
- Kjøpsinformasjon
- Reklamasjoner
Trenger du hjelp?
Reklamasjoner
Reklamasjoner
Hvis du har lagt inn bestillingen på nettstedet:
Klikk her og fyll ut ordrenummer og e-postadresse.
Fortsett og følg instruksene.
Husk alltid å laste opp bilder som tydelig viser defekten(e).
Fullfør registrering av reklamasjon. Når vi har sett på reklamasjonen din, vil vi kontakte deg via e-post med informasjon om hvordan du går frem og videre instruksjoner.
Hvis du må sende inn den defekte varen, tar det ca. 10-14 dager å behandle en reklamasjon. Du vil motta en bekreftelse på e-post fra oss når alt er klart. Du er ansvarlig for returen til oss, så husk alltid å ta vare på leveringskvitteringen til du har mottatt bekreftelse fra oss på at vi har mottatt reklamasjonen din.
Hvis du ønsker en ny vare, må du legge inn en ny bestilling på nettstedet.
Hvis du har bestilt over telefon:
Legg ved den utfylte returseddelen i returpakken og oppgi alltid riktig årsak til returen. På returseddelen er det en adresseetikett (forhåndsbetalt kunderetur) som skal brukes. Plasser alltid returetiketten oppå den gamle på pakken.
Deretter leverer du pakken på postkontoret.
Hvis du må sende inn den defekte varen, tar det ca. 10-14 dager å behandle en reklamasjon. Du vil motta en bekreftelse på e-post fra oss når alt er klart. Du er ansvarlig for returen til oss, så husk alltid å ta vare på returkvitteringen til du har mottatt en bekreftelse fra oss på at vi har mottatt reklamasjonen din.
Hvis du ønsker en ny vare, kan du enten legge inn en bestilling på nettstedet eller kontakte oss.
Trenger du en ny returetikett og returseddel? Ta kontakt med kundeservice, så hjelper vi deg.